История на бранда

Историята на Timberland започва преди повече от 45 години със създаването на едноименния Жълт ботуш, който през годините се превръща в емблема за качество.

Началото е поставено от Нейтън Шварц през 1952г. в Бостън. По-късно към него се присъединяват и синовете му Сидни и Херман, а компанията се мести в Ню Хемпшир. През 1973г. Сидни Шварц представя първите по рода си непромокаеми кожени ботуши. Те са съчетание от първокачествен жълт набук, дебела гумена подметка и невиждана майсторска изработка. Жълтият ботуш се превръща мигновенно в класика. Той е наречен „Timberland”.

Обувката спомага за изграждането на марката и поставя нови стандарти в обувната индустрия. Първоначално тя е създадена с единствената идея да бъде функционална и непромокаема, но с годините се превръща в модна тенденция, като завладява пазарите в Северна Америка, Европа и Азия.

Timberland, дъщерно дружество на VF Corporation, е световен лидер в проектирането, инженеринга и търговията с висококачествени обувки, дрехи и аксесоари за потребителите, които ценят времето си на открито. Timberland предлага продукти с марка Timberland ®, Earthkeepers ®, Timberland PRO ®, Mountain Athletics® и Timberland Boot Company ®, всички от които предлагат качествена и детайлна изработка и са създадени да издържат на вредните влияния на природните елементи.

Новите колекции обувки и облекло са направени от възобновяеми, органични и рециклирани материали, което позволява на хората по цял свят да се наслаждават на природата и винаги да изглеждат страхотно.“