Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:
Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед;
Цената, която Клиентът следва да заплати за стоките, не съответства на дължимата цена. Окончателната цената за доставка, се определя в офиса на куриерската фирма;
При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си, писмено (чрез електронната поща), в срок не по-дълъг от 14 работни дни от получаване на доставката. Транспортните разходи за подмяната или връщане са за сметка на клиента.
Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули в 14 дневен срок, стига той да бъде в търговски вид и придружен с касов бон.
Връщането се допуска при следните условия:
Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от „Стрим Комерс” ЕООД електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка,лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката
Възстановяването на суми се извършва в рамките на 7 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка.
Стоката е в добър търговски вид, Касова Бележка, оригинална опаковка, с оригинални етикети. В противен случай „Стрим Комерс” ЕООД има право да откаже връщането на продукта.
Клиентът съгласува с представител на„Стрим Комерс” ЕООД адреса, на който „Стрим Комерс” ЕООД желае да получи обратно стоката.
Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на „Стрим Комерс” ЕООД адрес.
Замяна на продукт:
Клиентът може да замени продукта с друг размер или продукт;
Клиентът заявява желанието си за замяна чрез електронната поща, като посочва номера на поръчката си и продукта и размера (цвета, ако има такава опция), който желае да получи.
След като бъде направена справка за наличност, „Стрим Комерс” ЕООД ще изпрати на електронната поща на клиента адресът, на който „Стрим Комерс” ЕООД желае да получи обратно стоката.
След като „Стрим Комерс” ЕООД получи продукта и се увери, че е в търговски вид (с Касова Бележка, оригинални етикети със запазена цялост, продукта не трябва да е пран или третиран по друг начин, не трябва да има следи от употреба), ще изпрати обратно на клиента желания продукт.
Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на „Стрим Комерс” ЕООД адрес.
„Стрим Комерс” ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.