История на бранда

Историята на Timberland започва преди повече от половин век с легендарния жълт ботуш, който се превръща в символ на качество.

Основателят Нейтън Шварц стартира бизнеса през 1952 г. в Бостън. По-късно към него се присъединяват синовете му Сидни и Херман, а компанията се премества в Ню Хемпшир. През 1973 г. Сидни Шварц представя водоустойчиви кожени ботуши, изработени от висококачествен жълт набук, дебела гумена подметка и безупречна майсторска изработка. Тези жълти ботуши бързо се превръщат в класика и получават името "Timberland".

Те играят ключова роля в изграждането на марката и задават нови стандарти в обувната индустрия. Първоначално създадени с цел функционалност и водоустойчивост, те с времето се утвърждават като модна тенденция, завладявайки пазарите в Северна Америка, Европа и Азия.

Днес Timberland, дъщерно дружество на VF Corporation, е световен лидер в проектирането, инженерството и търговията с висококачествени обувки, дрехи и аксесоари за хора, които ценят времето си на открито. Продуктите на Timberland се отличават с качествена и детайлна изработка, устойчиви на природните елементи.

Новите колекции обувки и облекло са изработени от възобновяеми, органични и рециклирани материали, позволявайки на хората по света да се наслаждават на природата, изглеждайки винаги стилно.