Връщане

Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:

 

Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед;

Цената, която Клиентът следва да заплати за стоките, не съответства на дължимата цена. Окончателната цената за доставка, се определя в офиса на куриерската фирма;

При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

Клиентът има право да заяви връщане на артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка.

Транспортните разходи за връщането са за сметка на клиента.

Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули в 14 дневен срок, стига той да бъде в търговски вид и придружен с касов бон.

 

Как да върна продукт?

В рамките на 14 дни след покупката можете да върнете закупения продукт.

1.1. Ако сте направили поръчка като регистриран ПОТРЕБИТЕЛ следва да влезете в секция „Моите връщания” и след натискане на бутон „Ново връщане“, да направите избор на съответна поръчка и да попълните необходимите данни.
1.2. Ако сте направили поръчка като нерегистриран ПОТРЕБИТЕЛ може да заявите връщане от следния линк: timberland.bg/sales/guest/form, където трябва да попълните необходимата информация за извършване на връщането. Всички задължителни полета трябва да бъдат попълнени, след което да се натисне бутон „Изпрати заявка за връщане на поръчката“.
2. Потвърждение на заявката Ви за връщане ще бъде изпратено и на електронната Ви поща.
3. След одобрение на заявката за връщане, статусът й в секция „Връщане“ в профила на регистриран ПОТРЕБИТЕЛ ще се промени. Timberland.bg изпраща автоматично съобщение за одобрение на заявката на електронната поща на ПОТРЕБИТЕЛЯ. След като се уверим, че продуктът е в търговски вид, получавате възстановяване на сумата.

Връщането се допуска при следните условия:

Заявката за връщане на стоката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката

След като получим продукта и се уверим, че е в търговски вид (с Касова Бележка, оригинални етикети със запазена цялост, запазена цялост на оригиналната опаковка, продукта не трябва да е пран или третиран по друг начин, не трябва да има следи от употреба), ще възстановим сумата.

Възстановяването на суми се извършва в рамките на 10 работни дни, считано от датата на получаване на върнатата пратка.

В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на обратна операция по картата в срок от 10 работни дни.

 

„Стрим Комерс” ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

 

Запитване относно РЕКЛАМАЦИИ, може да изпратите на следния електронен адрес: office@timberland.bg